Translate

понеділок, 4 січня 2010 р.

Сімейний стан Вконтактє

Оце поставив я Вкрнтакті, що сімейний стан в мене тіпа ”в активному пошуку”. Звичайно, що все це неправда. Точніше, апріорі я вільний, і думаю про те, що треба якось ворушитися і щось таки робити. Але на разі я займаюся профанацією в цьому напрямку. А тому для мене краще був би статус ”в пасивному пошуку”
. Звучить воно, як на мене, по-дебільному. А тому його і нема в системі.

Так от, коли я поставив, що я нібито активно шукаю, нічого особливого не сталося. Лише одна дівчина(відзначну, що вельми симпатична мені відгукнулася на мій пошук). Я як повний козел і неук в такому спілкуванні все завалив, і після десятка обміну повідомленнями все заглохло.

Як висновок, треба зазначити, що очевидно недостаньо тільки зміни статусу. Ще потрібно бути активним юзером, яким я не є. Тобто потрібно багато спамити в тематичних групах, коментувати фото, писати всяку лабуду на стінах, свої фото постити і т.д. І т.п.

А найголовніше це звичайно аватар. Це як твоя одежа: ”Встрєчают па адьожкє, а праважают па уму”. Треба дуже відповідально підбирати аватар. І потім частенько його змінювати, щоб була динаміка, як в стриптизі:)

Карочє, якось не лежить в мене серце до ВКонтактє (а люди, що мене знають, мабуть спитають, до чого воно взагалі в мене лежить).

ЗІ. Мабуть знову мені скажуть, що я понтів наганяю і пускаю нюні:)

9 коментарів:

  1. Ні, зараз я скажу, що ти молодець, але хибним шляхом пішов, і не розумієш динаміку процесу) По-перше, контакт — не найкраще місце, бо там справді треба багато спамити в тематичних групах, коментувати фото, писати всяку лабуду на стінах, свої фото постити і т.д. І т.п, і то — без найменшої гарантії, бо відсоток бидла зашкалює. Ідеальний плацдарм — ЖоЖо, або інша блогосітка. Зачепившись за щось у блозі цікавого сабжу, починаєш просто спілкуватись на предмет зачіпки, перходимо до другого посту, повторюємо, тоді плавно виводите дискусію в месенджери. А там уже потихеньку виясняєш особисті деталі. І шанси знайти як не дівчину, так цікавого співрозмовника збільшуються в геометричній прогресії. І ще один плюс — хоча б приблизно знатимеш, що у людини в голові :) Отаке. Активність хоч і потрібна, проте мінімальна, і вся вона цілеспрямована. Оце така тобі стратегія від хрещеної феї)

    ВідповістиВидалити
  2. Значит, не очень и хотелось :)

    ВідповістиВидалити
  3. 2 VEGA2030 Дякую за коментар і поради. Цікаво, що я оце подумав про те, що я читаю в блоггах щодня. І так задумався, що навряд чи таке б дівчина читала:)

    ВідповістиВидалити
  4. 2 ego Напевно, і не дуже хотілося. Правильно. ґґ

    ВідповістиВидалити
  5. кстати, сама формулировка "в активном поиске" мне самому не нравится:) на мой взгляд, как-то ущербно звучит:), мол ни о чём не думаю, а только ищу:)

    ВідповістиВидалити
  6. 2 VEGA2030
    Может я немного старомодная, но я вообще категорически против виртуальных знакомств. Как можно судить о человеке, не видя его глаз?! Ведь там вся правда. Он-лайн режим это лишь вспомогательный элемент, а не способ как таковой. Возможно я сейчас нарвусь на жесткую критику, но мне интересно, неужели мир скоро полностью перейдет на жизнь в Нетворке??? Лично меня это пугает...

    ЗЫ: Еще раз подтвердила для себя правильность данного суждения, прочитав книгу Януша Вишневского "Одиночество в Сети".

    ЗЫЫ: Относительно ЖЖ. У некоторых людей он ведется исключительно на эмоциях, которые не всегда отражают реальную жизнь, а просто выражают моменты крайней радости или разочарования. Вовка говорит, что мой (Ninelles_mind) именно такой:) И я склонна ему верить)))

    ВідповістиВидалити
  7. эээ, мы вообще о чем тут?) Кто-то сказал про онлайновые свадьбы? Разговор вроде про начало общения в нете с дальнейшим знакомством в реале и развитием отношений во всех вытекающих формах :)

    З.Ы. инет погубит мир хД

    З.Ы.Ы и ещё одна вещь...МЫ ВСЕ УМРЕМ АААААААААА!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ну вот, я же говорила, что нарвусь)))))

    ВідповістиВидалити